طراحی سایت

اسلایدر مناسب وردپرس

اسلایدر مناسب وردپرس

اسلایدرها جذابیت خاصی را به سایت میبخشند به شرطی که با ابزار مناسب درست شده بشند . اسلایدر مناسب وردپرس میتواند سایت شما را جذاب تر , سرگرم کننده تر نمایش دهد . اما باید دقت کنید که برای انجام این کار حتما از افزونه مناسب استفاده نمایید تا سایت نمایش خوبی داشته باشد . تا انتها با ما همراه باشید تا افزونه مناسب را برای شما معرفی نماییم .

نحوه انتخاب اسلایدر مناسب

برای استفاده از اسلایدر باید حتما نکاتی را رعایت نمایید که در زیر به آن اشاره میکنیم :

  • ریسپانسیو باشد
  • راحت بودن کاربرد
  • سرعت

افزونه های مناسب

افزونه sololoquy
Soliloquy بهترين افزونه ريسپانسيو اسلايدر وردپرس موجود در بازار است. اين افزونه از نظر 3 فاکتور مهم براي انتخاب افزونه، بسيار عالي کار کرده است. کاملاً ريسپانسيو، کاربردي و سبک است. ايجاد شده توسط تيمي از متخصصان وردپرس که با استفاده از کدنويسي با کيفيت و بهترين فناوري، بهترين ويژگي­‌ها را براي ساخت اسلايدهاي زيبا را به شما ارائه مي­‌دهد.

افزونه smart slider
Smart Slider 3 يکي از قدرتمندترين افزونه‌­هاي اسلايدر براي وردپرس است. اين افزونه اسلايدر وردپرس داراي نسخه رايگان است که اسلايدر کاملا ريسپانسيو و بهينه­‌سازي شده براي سئو را براي هر قالب وردپرسي ارائه مي­‌دهد. نسخه رايگان اين افزونه، همچنين داراي يک اسلايدر پست پويا است که به شما امکان مي‌­دهد پست­‌هاي اخير يا پست­‌هاي جديد خود را هايلايت يا برجسته کنيد.

افزونه slider by WD
WD يکي از افزونه‌­هاي برتر وردپرس است که به صورت کاملا رايگان براي ايجاد اسلايدرهاي ريسپانسيو مورد استفاده قرار مي­‌گيرد. اين افزونه علاوه بر امکان ايجاد اسلايدر، امکان لود سريع و سئو شده را به شما مي­دهد، که مي­‌توانيد به راحتي اسلايدرهاي خود را به راحتي به پست‌­ها، صفحات، عناوين، ستون­‌هاي فرعي و ساير مکان‌­ها اضافه کنيد.

اگر به دنبال آموزش های بیشتر و همچنین رایگان هم هستی

حتما صفحه اینستاگرام مارا دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *