آموزش

تیتر متحرک وردپرس

تیتر متحرک وردپرس

در هر وبسایت, محتوا ها نقش بسزایی در هویت و ارزش سایت دارند. اما محتوا باید به گونه ای نوشته شود که برای خواننده جذاب و اثر گذار باشد. عنوان اصلی تاثیر فوق العاده ای در انتقال پیام به بازدید کننده دارد. عناوین محتوا باید بازدید کننده را به سمت خود جلب کند و آن ها را متقاعد کنند که اطلاعات و محتوای بیشتری را بخوانند یا از خدمات شما استفاده کنند. شاید حالا بپرسید چطور باید این کار را انجام داد. اکنون, شما می توانید تیتر متحرک وردپرس با المنتور را با استفاده از ابزارک جدید المنتور, یعنی Animated Headline بسازید.

معرفی Animated Headline

همان طور که گفتیم ما امروز به معرفی یک ویژگی جدید المنتور, یعنی Animated Headline می پردازیم. عناوین جذابی را تولید کنید به گونه ای که مهم ترین قسمت عنوان را برجسته یا حتی بچرخانید و پیام اصلی خود را با روشن ترین و کار آمد ترین روش ارائه دهید و بازدید کننده را جذب کنید.

_ عناوبن در حال چرخش: چرخش عنوان به شما این امکان را می دهد که از ویژگی های وبسایت خود بهترین بهره را ببرید و بیش از یک پیام را در همان فضا برای کاربر ارسال کنید.

_ عناوین برجسته یا هایلایت شده: از شکل های برجسته و متحرک, بخش اصلی عناوین خود را برجسته کنید تا بازدید کننده توجه بیشتری روی آن قسمت داشته باشد.

چرا باید افزونه المنتور را ارتقا دهیم؟

برای استفاده از تیتر متحرک در وردپرس, شما نیاز دارید که افزونه المنتور را به مدل بالاتر آن ارتقا دهید. علاوه بر این, در اینجا دلایلی دیگر برای ارتقا این افزونه وجود دارد, که دانستن آن ها خالی از لطف نیست و شاید بتواند در طراحی سایت به شما کمک شایانی کند.

1- سفارشی سازی موضوع

_ سفارشی سازی هدر و پاورقی سایت

_ طراحی ویژه هر قسمت از وبلاگ

_ساختن وبسایت های پیشرفته و پویا

_ کنترل پوسته سایت خود بدون استفاده از کدنویسی

و…

تنظیمات استایل برای عناوین

برای متن متحرک و بقیه عناوبن می توانید یک سبک جداگانه را برای وبسایت خود تعیین کنید. حتی می توانید برای هر بخش از عناوین, رنگ ها و تایپوگرافی های مختلفی را تنظیم کنید. اگر سبک برجسته یا بولد را انتخاب کنید, می توانید رنگ نشانگر, و همچنین لبه های گرد را برای نشانگر تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *