آموزش

مشاهده نسخه موبایل سایت

مشاهده نسخه موبایل سایت

امروزه مشاهده نسخه موبایل سایت با قابلیت بار گذاری در موبایل به عنوان یک برتری در نظر گرفته می شود. پس باید از ریسپانسیو بودن مطمئن شوید. به همین منظور دیدن یک پیش نمایش از نسخه موبایل سایت وردپرسی در کامپوتر به شما کمک می کند ببینید وبسایت شما در دستگاه های تلفن همراه چگونه ظاهر می شود و در صورت مشاهده, مشکل آن را برطرف کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

_ چرا باید این روش ها را برای  نسخه موبایلی سایت یاد بگیریم؟

_ چرا باید نسخه موبایلی سایت خود را بازبینی کنیم؟

_ روش های  نسخه موبایل سایت وردپرسی در کامپوتر

_ چطور محتوای متناسب با موبایل را در وردپرس ایجاد کنیم؟

چرا باید این روش ها را برای نسخه موبایلی سایت یاد بگیریم؟

ممکن است بعضی افراد بگویند نیازی به این روش ها نیست و از طریق تلفن خود می توان به نسخه موبایل سایت به صورت زنده دسترسی داشت. ولی خب این روش در مرحله توسعه نمی تواند کمکی کند. پس باید از روش هایی که امروز به شما می گوییم استفاده کرد.

چرا باید نسخه موبایلی سایت خود را بازبینی کنیم؟

بیش از 50% بازدید کنندگان وبسایت ها, برای دسترسی به سایت ها از تلفن های همراه خود استفاده می کنند و در حدود 3% افراد از تبلت برای به بازدید سایت بهره مند می شوند. این به بدان معنی است که داشتن سایتی که دارای یک نسخه موبایلی است, بسیار ضروری است نمایش سایت وردپرسی در موبایل آن قدر مهم شده است که گوگل اکنون از ایندکس (mobile_first) برای الگوریتم رتبه بندی وبسایت خود استفاده می کند.

روش های نسخه موبایل سایت وردپرسی در کامپیوتر

حال نوبت به بررسی روش های مختلف برای مشاهده نسخه موبایل سایت وردپرسی در کامپوتر رسید…

1- استفاده از Customizer یا سفارشی سازی در وردپرس

2- استفاده از حالت دستگاه DevTools گوگل دوم

چطور محتوای متناسب با موبایل را در وردپرس ایجاد کنیم؟

مهم است که وبسایت شما از طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو برخوردار باشد. زیرا که بازدیدکنندگان سایت شما که از تلفن همراه برای بازدید و استفاده از سایت شما بهره می برند, رضایت کافی از سایت شما داشته باشند و باز هم از آن استفاده کنند. اما خب داشتن یک سایت واکنش گرا و عالی ممکن است به همین آسانی و بدون مشکل نباشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *