آموزش

نمایش شبکه پست المنتور

نمایش شبکه پست المنتور

برخی کاربران وب از اهمیت وبلاگ در وبسایت های خود غفلت می کنند. با این حال, ثابت شده است که یکی از مهم ترین ابزار های مورد استفاده برای افزایش ترافیک سایت و درگیر کردن کاربر با سایت, همین وبلاگ است.علاوه بر این, بلاگ به شما کمک می کند تا تصویری از یک منبع آنلاین قابل اعتماد برای کاربران باشید. نمایش شبکه پست المنتور, که خود جعبه ابزار بزرگی برای ویرایش است, جذابیت خاصی به سایت شما می بخشد.پس با ما همراه باشید.

المنتور چیست؟

همان طور که می دانید, المنتور یک ویرایشگر قدرتنمد است که قادر به طراحی مجدد هدرها و پاورقی ها است. اما این بار متفاوت پیش می رود. المنتور نهایی و رایگان, سازنده ویرایشگر صفحات وردپرس است که به شما امکان می دهد وبسایت های زیبا وردپرس را با ساده ترین و سریع ترین راه ممکن ایجاد کنید. این ویرایشگر قدرتمند به همان اندازه که قدرتمند و مفید است به همان اندازه هم به راحتی قابل استفاده است.

چه چیزی در مورد المنتور بسیار منحصر به فرد است؟

تفاوت اصلی این ویرایشگر با سایرین این است که شما می توانید ضمن طراحی زنده و در قسمت فرانت اند سایت خود, به سطح بالایی از طراحی برسید. بدون نیاز به کد نویسی! المنتور اولین و در حال حاضر تنها سازنده صفحات وبسایت است که امکان طراحی بینهایت را ارائه می دهد.

چرا باید از یک نمایش شبکه ای از نوشته ها در وردپرس بهره برد؟

اگر دقت کرده باشید و به وبسایت های عالی و پر بازدید سری زده باشید,خواهید دید که علاوه بر گرافیک زیبا و ساده از دسترسی راحتی نیز برخوردار هستند, این بدان معنی است که کاربر به راحتی می توانید به قسمت هایی نظیر پست ها, آخرین محصول ارائه شده, بهترین عنوان ها و یا موارد دیگر, دسترسی داشته باشد و حتی قسمتی از آن را بدون ورود به همان صفحه بخواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *