آموزش, طراحی سایت

آموزش تخفیف ویژه در ووکامرس

آموزش تخفیف ویژه در ووکامرس

در مقاله آموزش تخفیف ویژه در ووکامرس میخواهیم با شما درباره فروش محصولات و بالابردن فروش خود صحبت نماییم .
ایتدا تعریفی از ووکامرس برای شما دوستان ارائه می‌دهیم تا دوستانی که به صورت مبتدی هستند و تا به حال با ووکامرس کار نکردند بدانند کاربرد آن چیست .

ووکامرس چیست ؟

ووکامرس افزونه‌ای برای فروش محصولات در وردپرس می‌باشد که اصولا از آن در فروشگاه‌های اینترنتی استفاده می‌شود و کاربردهای بسیار فراوانی از قبیل انبارداری گزارشگیری از فروش محصولات و خیلی از موارد دیگر را دارا می‌باشد .
به دلیل کاربرد بسیار بالا و راحت بودن کار با این افزونه از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار می‌باشد .

همانطور که در مقاله‌های قبل نیز به تجارت الکترونیک اشاره نمودیم این امر بدیهی می‌باشد که در حال حاضر رقابت فروشگاهی در میان تاجران الکترونیک بسیار مشاهده می‌شود می‌توان گفت دیگر نیاز به اجاره یک یا چند مغازه یا کارگاه برای کسب و کار خود یا حتی فروش محصولات تولیدی خود نمی‌باشد و به راحتی می‌توان فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی نمود و محصولات خودتان را به صورت آنلاین در سراسر ایران به فروش برسانید .

برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود با ما تماس بگیرید

آموزش تخفیف ویژه در ووکامرس

از رقابتی میان تاجران الکترونیک صحبت کردیم همانطور که در بازار روز هم مشاهده می‌شود فروشنده‌ای که محصولات با کیفیت با قیمت مناسب‌تری نسبت با سایر فروشندگان ارائه می‌دهد همیشه جزو اولین‌ها و دارای مشتریان بیشتری می‌باشد پس قیمت گذاری و تخفیف مناسب در زمان‌های مناسب باعث می‌شود مشتریان به سمت خرید محصولات شما بیایند .

تخفیف ویژه در ووکامرس

در بالا اشاره‌ای به ووکارمس داشتیم خیلی از دوستان درباره قیمت‌گذاری و نحوه فروش ویژه در سایت سوال پرسیدند و تصمیم به نوشتن این مقاله برای شما عزیزان گرفتم تا شما هم در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهید .

آموزش تخفیف ویژه در ووکامرس

برای شروع کار قطعا باید افزونه ووکامرس را نصب نمایید و برای بهتر کار کردن در ایران با این افزونه نیاز می‌باشد حتما افزونه ووکامرس فارسی را نیز نصب نمایید .

ابتدا وارد پیشخوان وب‌سایت خود شوید و برای ایجاد محصول جدید گزینه مربوطه را انتخاب نموده و در صفحه باز شده وقتی اطلاعات کافی را برای محصول خود وارد نمودید در قسمت پایین صفحه یعنی اطلاعات محصول همانند عکس در قسمت 1 قیمت اصلی محصول را وارد نمایید و در قسمت 2 قیمتی را که با تخفیف می‌خواهید محصول را بفروش برسانید قرار دهید .

به این ترتیب تخفیف روی محصول اعمال می‌شود و همچنین درصد تخفیف و قیمت اصلی محصول برای مشتری نمایش داده می‌شود تا رضایت کامل را از خرید خود داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *