اینستاگرام

ورودی وردپرس از اینستاگرام

ورودی وردپرس از اینستاگرام

از سال 2018، اینستاگرام سومین شبکه اجتماعی محبوب جهان شناخته شده است، این شبکه اجتماعی محبوب با 800 میلیون کاربر فعال می­‌تواند بستر مناسبی برای شناساندن خود به مخاطبانتان، و کسب درآمد از ایستاگرام باشد و تنها با یک بایوی جذاب می­‌توانید کاربران را به مشتريان دائمی خود تبدیل کنید. پس برای آشنایی با نحوه‌­ی دریافت ورودی وردپرس از اینستاگرام تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

چرا اینستاگرام ؟

رسانه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام سکویی مناسب برای جلب توجه فوری به هر چیزی که از نظر بصری برای مخاطبان جذاب است می­‌باشد. این اپلیکیشن محبوب به عنوان دومین پلتفرم پرکاربرد پس از فیس­بوک، زمینه­‌ای مناسب برای صاحبان کسب­‌وکار که به دنبال ترافیک بیشتر به وبسایت­‌های وردپرس خود هستند می‌­باشد؛ پس به جای استفاده از این­ نرم‌­افزار به عنوان سرگرمی می‌­توان با رعایت اصول و قوانین صحیح بازدید سایت خود را افزایش داده و رتبه‌­ی سایت خود را از طریق همین نرم‌­افزار چندین برابر کنید.

بایو اینستاگرام

بایو اینستاگرام از تاثیرگذارترین راه­‌های جذب و افزایش ورودی سایت است که هرگز نباید از آن غافل شد. داشتن یک بایو خوب نشان­ دهنده­‌ی هویت شما و کسب­‌و­کار شماست. کاربران بعد از مشاهده‌­ی عکس پروفایل ­و نام کاربری قطعا نگاهی به بیوی اینستاگرام شما خواهند انداخت. پس لازم است نکات مهم و جذاب از کسب‌­و­کارتان را به طور خیلی مختصر و مفید در حداکثر چهار خط بیان کنید.

تصویر پروفایل

آواتار یا تصویر پروفایل اولین چیزی است که بازدیدکنندگان در زمان بازدید از پیج شما مشاده می‌­کنند، پس باید تصویر پروفایل شما در عین سادگی باکیفیت، مرتبط با کسب­‌و­کار، تصویری از لوگوی مجموعه یا عکسی از محصولات شما باشد.

نام کاربری

نام کاربری شما درست در زیر عکس پروفایل شما قرار می‌­گیرد و استفاده از کلمات کلیدی در آن به افزایش بازدید کاربران کمک زیادی خواهد کرد. نامی که دراین قسمت در نظر می‌­گیرید باید یکتا، منحصربفرد، مرتبط با فعالیت شما، خوانا و به راحتی قابل جستجو باشد.

لینک وب­سایت

در قسمت بایوی اینستاگرام تنها یک محل برای افزودن مستقیم لینک وب­سایت اصلی خود وجود دارد. این بخش مهم از اینستاگرام را دست کم نگیرید و برای هدایت به صفحه اصلی وبسایت خود یا یک محتوای خاص از این لینک استفاده کنید که توصیه می­‌شود آخرین یا محبوب‌­ترین مطالب خود را تبلیغ کنید(این لینک را می­‌توانید به طور منظم تغییر دهید.)

 

برای مشاهده آموزش های رایگان حتما

صفحه اینستاگرام ما را دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *